Organisatie

Onze opdrachtgever is een toonaangevende internationale handelsorganisatie in consumenten artikelen in interieur, koken en tafelen die zowel met een eigen merk als voor private label klanten eigentijdse producten ontwikkelt.

Functie

In de rol van Finance Assistent ben jij een onmisbare schakel op de financiële administratie. Je bent verantwoordelijk voor de debiteurenadministratie en het debiteurenbeheer. Je zorgt ervoor dat de debiteurenadministratie correct en volledig is, verwerkt bankmutaties, factureert en volgt betalingen op. Waar nodig pak je de telefoon en informeer je proactief bij klanten naar betalingen of kom je tot een betalingsregeling. Tevens fungeer je als back-up voor de crediteurenadministratie en het betalingsproces. Je werkt nauw samen met collega’s binnen het Finance team en schakelt met andere afdelingen wanneer nodig.

Je bent zelfstandig en secuur. Je voelt je verantwoordelijk voor kloppende cijfers en hebt een scherp oog voor detail. Je bent proactief in je communicatie, denkt in oplossingen en schakelt makkelijk met collega’s en externe partijen. Jouw werkzaamheden kunnen als volgt worden samengevat:

  • Verwerken bankmutaties

    o Banken boeken

    o Draaien en klaarzetten van de incasso batch

  • Debiteurenadministratie

    o Debiteurenadministratie en -beheer (invoer klantgegevens)

    o Controle klantgegevens in ERP

  • Facturatieproces en debiteurenproces

    o Afmelden pakbonnen

    o Facturatie

    o Afstemmen betalingen

  • Debiteurenbeheer

    o Aanmanen debiteuren

    o Betalingen opvolgen / klantcontact

    o Betalingsregelingen opstellen en volgen

    o Check bankstanden

  • Ondersteuning crediteurenadministratie

    o Verwerken kosten- en goederenfacturen

    o Opvolgen factuurverwerkingsapplicatie

    o Afstemregister (goederen vs. factuur)

    o Betalingen crediteuren

    o Onderhoud crediteuren

  • Salaris: €2502 – €3619 o.b.v. een fulltime (40 uur) dienstverband;
  • Een inspirerende en dynamische werkomgeving; 
  • Aanstelling voor minimaal 24 uur voor 12 maanden met uitzicht op een vast contract;
  • 26 vakantiedagen bij een fulltime (40 uur) dienstverband;
  • 13de maand;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • Een snelgroeiende organisatie met een jong en dynamisch team, waar geen enkele dag hetzelfde is en waar iedereen bijdraagt aan de verdere groei van onze organisatie. 

Functie-eisen

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring bij voorkeur in vergelijkbare rol;
  • Ervaring met Microsoft Excel en ERP-systemen (Unit4 is absoluut een pre);
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Affiniteit met administratie, klantcontact en boekhouding;
  • Gedreven en proactief;
  • Planmatig en gestructureerd;
  • Verantwoordelijk;
  • Stressbestendig;
  • Flexibel;
  • Werkt graag samen. 

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan via de button hieronder. Ben je op zoek naar een baan in de Fashion of Lifestyle en voldoet deze vacature niet aan jouw wensen? Bekijk dan de overige vacatures of stuur een open sollicitatie. Zo kunnen we je profiel matchen met interessante toekomstige vacatures. Voor vragen kan je contact opnemen met Suzanne Musters, 06-21153603.