Organisatie
Onze opdrachtgever is een jonge en groeiende Nederlandse groothandel met trendy huishoudelijke en decoratieve artikelen.
Functie
Als projectmanager ben jij essentieel voor het succes van onze samenwerking. Je focus ligt op het perfect afstemmen van de klantbehoeften, operationele efficiëntie en het continue verbeteren van onze dienstverlening. Je begeleidt het gehele proces, van het eerste klantcontact tot en met de levering en facturering. Daarnaast zorg je ervoor dat de logistieke afhandeling soepel en efficiënt verloopt. Door duurzame en innovatieve oplossingen te bieden, draag je bij aan maximale klanttevredenheid, terwijl je zorgvuldig binnen de gestelde budgetten en deadlines opereert.
Kerntaken en verantwoordelijkheden:
- Je bent het vaste contactpersoon voor een van onze belangrijkste klanten en onderhoudt dan ook nauw contact met hen en anticipeert op de behoeften van de klant en komt met voorstellen voor nieuwe producten of verbeteringen op bestaande artikelen.
- Je draagt actief bij aan het ontwikkelen van duurzame producten en zorgt ervoor dat deze voldoen aan milieunormen.
- Deze klant heeft een eigen klant portaal. Hier zorg je voor accurate informatie en maakt dit portaal je helemaal eigen.
- Je bent een spil tussen verschillende schakels zoals logistieke partners en leveranciers en kan snel anticiperen.
- In samenwerking met productontwikkeling kom je met creatieve ideeën voor nieuwe artikelen
- Je stelt kostenberekeningen op en zorgt ervoor dat de prijsstelling binnen de gestelde budgetten valt, rekening houdend met zowel klantbehoeften als bedrijfseisen.
- Je verzorgt de invoer van productspecificaties in het ERP-systeem en zorgt voor een nauwkeurige administratieve afhandeling.
- Je verwerkt de orders administratief in het ERP-systeem en zorgt voor een vlotte afhandeling van alle order-gerelateerde documenten.
- Je stelt duidelijke productbriefings op voor het designteam, zodat zij efficiënt aan de slag kunnen met het ontwerpen van nieuwe producten.
- Je zorgt ervoor dat de producten en diensten voldoen aan de exacte wensen en eisen van de klant, en bewaakt de kwaliteit.
- Je coördineert met het magazijn en logistieke partners om een efficiënte en tijdige uitlevering van producten aan klanten te garanderen.
- Je zorgt ervoor dat alle bestellingen tijdig en correct bij de klant worden geleverd.
- Je houdt de voorraadniveaus in de gaten en zorgt voor een optimale voorraadbeheer om leveringen te garanderen zonder onnodige vertragingen.
- Je zorgt voor de administratieve afhandeling van de facturering en zorgt ervoor dat deze overeenkomt met de gemaakte afspraken.
Functie-eisen
- Minimaal een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in een commerciële of technische richting.
- Ervaring in projectmanagement of een vergelijkbare functie,
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel in woord als schrift.
- Ervaring met ERP-systemen en administratieve processen.
- Proactieve en resultaatgerichte houding, met een sterke focus op klanttevredenheid.
- Kennis van duurzame productontwikkeling is een pré.
- In staat om meerdere projecten tegelijk te beheren en prioriteiten te stellen.
Sollicitatie
Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan via de button hieronder. Ben je op zoek naar een baan in de Fashion of Lifestyle en voldoet deze vacature niet aan jouw wensen? Bekijk dan de overige vacatures of stuur een open sollicitatie. Zo kunnen we je profiel matchen met interessante toekomstige vacatures. Voor vragen kan je contact opnemen met Suzanne Musters 06-21153603