Organisatie

Onze opdrachtgever is een toonaangevende internationale handelsorganisatie in consumenten artikelen in interieur, koken en tafelen die zowel met een eigen merk als voor private label klanten eigentijdse producten ontwikkelt.

Functie

In deze verantwoordelijk functie ben je de rots in de branding voor onze product- en category managers. Je speelt in op de behoeften van je collega’s en ontzorgt ze administratief , waardoor zij zich kunnen focussen op het ontwikkelen van mooie nieuwe producten. Je kan goed overzicht houden, werkt enorm secuur en wordt gelukkig als alle data klopt. In deze functie rapporteert je aan de category manager.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Het aanmaken van artikelen in ERP system (Unit4)
  • Artikel wijzigingen doorvoeren (prijs, status, afmetingen, etc.)
  • Het beheren en versturen van samples
  • Het versturen van artwork naar leveranciers
  • Ondersteuning bieden aan productmanagers in het sourcing proces

Functie-eisen

Herken jij jezelf in het volgende profiel? 

  • Minimaal 3 jaar werkervaring als administratief medewerker;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Kennis en ervaring van veelvoorkomende softwaretoepassingen;
  • Ervaring met Unit4 is een pré;
  • Dienstverlenende persoonlijkheid, teamplayer en bereid om in te springen waar nodig;
  • Nauwkeurig en gedisciplineerd;
  • Affiniteit met cijfers.

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan via de button hieronder. Ben je op zoek naar een baan in de Fashion of Lifestyle en voldoet deze vacature niet aan jouw wensen? Bekijk dan de overige vacatures of stuur een open sollicitatie. Zo kunnen we je profiel matchen met interessante toekomstige vacatures. Voor vragen kan je contact opnemen met Suzanne Musters, 06-21153603.