Organisatie

Onze opdrachtgever is een toonaangevende internationale handelsorganisatie in consumenten artikelen in interieur, koken en tafelen die zowel met een eigen merk als voor private label klanten eigentijdse producten ontwikkelt.

Functie

Ben je commercieel ingesteld en zit organiseren en multitasking in je bloed? Ben je servicegericht en voel je de wensen van de klant goed aan? Als sales support medewerker werk je nauw samen met de collega’s in Nederland en Duitsland. Een rol die geheel in het teken staat van dienstverlening van de retail klanten in Nederland en DACH, je bent de schakel tussen logistiek, de vertegenwoordigers en natuurlijk de klant! Je adviseert de klant over de collectie en zorgt o.a. voor het maken van offertes, het organiseren van monster zendingen, het verwerken en onderhouden van klantorders en alle relevante correspondentie. Indien zich bijzonderheden voordoen in de afhandeling van orders en/of zendingen, analyseer je deze en los je deze zo goed mogelijk op. Al met al een veelzijdige en uitdagende functie met genoeg ruimte voor eigen inbreng, je weet wanneer er gewerkt moet worden én wanneer er tijd is voor ontspanning.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:
• Verwerken van orders en leveringen van A tot Z;
• Analyseren en terugkoppelen van orders en backorders naar sales team en/of de klant;
• Voorbereiden van meetings in samenwerking met jouw collega’s;
• Uitwerken van offertes;
• Adviseren van klanten over de collectie en beschikbaarheid van de artikelen;
• Communicatie met de klant en het sales team;
• Oplossen en administratief verwerken van leverproblemen zoals manco’s, overleveringen en retouren.

Functie-eisen

Je herkent je in dit profiel:
• Je hebt een MBO+ / HBO werk en denk niveau en al vergelijkbare ervaring opgedaan in een commerciële binnendienst rol, bij voorkeur in een internationale handelsorganisatie;
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• Ervaring met de Duitse en/of Franse taal is mooi meegenomen maar geen must;
• Je hebt ervaring met het werken in een ERP systeem en goede kennis van MS Word, Excel en PowerPoint;
• Je bent klantgericht, planmatig en gestructureerd;
• Ook ben je gedreven, commercieel ingesteld en proactief.

Inlichtingen

Array

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan via de button hieronder. Ben je op zoek naar een baan in de Fashion of Lifestyle en voldoet deze vacature niet aan jouw wensen? Bekijk dan de overige vacatures of stuur een open sollicitatie. Zo kunnen we je profiel matchen met interessante toekomstige vacatures. Voor vragen kan je contact opnemen met Janka Verkerke-de Ridder, 06-33942508.