Organisatie

Onze opdrachtgever is een internationale en groeiende Fashion organisatie.

Functie

Als Inkoop / Backoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor het plaatsen van de inkooporders bij onze (inter)nationale leveranciers, waarvoor je samen met design de laatste prijsonderhandelingen afrond. Je volgt de orders op, bewaakt de levertijden en zorgt ervoor dat de orders conform de gemaakt afspraken worden geleverd in één van onze magazijnen.Je hebt nauw contact met je (internationale) collega’s van de customer service, quality control en design om ervoor te zorgen dat processen soepel verlopen.Samen signaleer je vroegtijdig eventuele problemen en los je deze adequaat op.Ook draag je zorg voor het up-to-date houden van het ERP systeem, zodat andere afdelingen met de correctie informatie kunnen werken.Daarnaast is deze informatie van belang voor het maken van rapportages en analyses, welke je intern rapporteert om processen te verbeteren.



Functie-eisen

  • Je hebt HBO werk – en denkniveau;
  • Je bent een echte teamplayer, maar kan ook prima zelfstandig werken;
  • Je hebt een creatieve en oplossingsgerichte instelling met een positieve inslag;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Affiniteit met ERP systemen.

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan via de button hieronder. Ben je op zoek naar een baan in de Fashion of Lifestyle en voldoet deze vacature niet aan jouw wensen? Bekijk dan de overige vacatures of stuur een open sollicitatie. Zo kunnen we je profiel matchen met interessante toekomstige vacatures. Voor vragen kan je contact opnemen met Suzanne Musters 06-21153603