Organisatie

Onze opdrachtgever is een toonaangevende internationale handelsorganisatie in consumenten artikelen in interieur, koken en tafelen die zowel met een eigen merk als voor private label klanten eigentijdse producten ontwikkelt.

Functie

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Sourcen van nieuwe artikelen op aanvraag van klant;
  • Berekenen van (kost) prijzen;
  • Contact met test instituut omtrent normen/standaarden;
  • Contact met leveranciers in het Verre Oosten;
  • Het laten uitvoeren van productcontroles en audits bij leveranciers;
  • Vertalen van de specificaties van een artikel naar een leveranciersbriefing in een product datasheet;
  • Het bewaken van het volledige ontwikkelingsproces;
  • Het identificeren van de klantwens en omzetten naar scherpe aanbiedingen en overtuigende presentaties;
  • Beheren en verwerken van kwaliteitsdossiers.

Functie-eisen

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau en minimaal enige jaren ervaring in een soortgelijke functie bij voorkeur op een inkoopafdeling;
  • Je hebt affiniteit met de categoriën Kitchen & to Go / Table & Home DECO / Candles & Fragrance;
  • Je hebt een goede beheersing van het MS Excel, ervaring met MRP en ERP systemen;
  • Een goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift is een must;
  • Tot slot ben je planmatig, gestructureerd, energiek en pragmatisch.

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan via de button hieronder. Ben je op zoek naar een baan in de Fashion of Lifestyle en voldoet deze vacature niet aan jouw wensen? Bekijk dan de overige vacatures of stuur een open sollicitatie. Zo kunnen we je profiel matchen met interessante toekomstige vacatures. Voor vragen kan je contact opnemen met Janka Verkerke-de Ridder, 06-33942508.