Organisatie

Onze opdrachtgever is een Nederlands bedrijf dat actief is in de multi-gender “fast-fashion” industrie en distribueert naar meer dan 50 landen. Zij bieden verschillende footwear collecties aan variërend van eigen merkproducten, gelicenseerde producten en private label producten. Ze bezit en exploiteert alle volledige in-house faciliteiten, van ontwerp/ontwikkeling tot productie; van marketing tot verkoop en distributie. Alles om de (retail)partners beter te kunnen bedienen met de meeste efficiëntie en de hoogste kwaliteitsstandaard. Met een toegewijd en dynamisch team en een flexibele aanpak zijn zij continu op zoek naar en bouwen we voort op nieuwe kansen. De bedrijfscultuur omschrijft zichzelf als jong, energiek, ruimdenkend, vooruitstrevend, ambitieus, teamspirited en betrouwbaar, samen met een vleugje passie en vreugde.

Functie

Voor de afdeling Customer Service zijn we op zoek naar een enthousiaste medewerker die verantwoordelijk is voor het beantwoorden van mails en telefoontjes (eerste lijn), het informeren van klanten over de retourstatus van hun bestelling, klanten proactief op de hoogte brengen van de verwachte levertijd van hun bestelling en het schakelen met collega’s met betrekking tot vragen van klanten. Samen met jouw collega’s ben jij het eerste aanspreekpunt voor al onze klanten. Via e-mail, telefoon en chat beantwoord jij hun vragen, lost problemen op draagt zorg voor financiële afwikkelingen en pakt uitdagingen aan. Als Customer Service medewerker zorg je ervoor dat iedere klant snel en adequaat reactie op zijn of haar vraag krijgt. Hierbij staat de tevredenheid van de klant voorop, wat betekent dat je net die extra stap zet om elke klant van dienst te zijn.

Functie-eisen

Jij herkent je in het volgende profiel:

  • Je hebt minimaal een afgeronde Commerciële HBO opleiding en daarnaast ben je minimaal 2 jaar werkzaam in dit vakgebied in een gelijkaardige rol binnen een internationaal bedrijf;
  • Je beheerst de Nederlandse, Engelse en Franse taal zeer goed in woord en geschrift;
  • Je hebt een goede kennis van MS Outlook en MS Office en het werken met Support softwareprogramma’s is je niet onbekend;
  • Als persoon ben je klantgericht en commercieel ingesteld;
  • Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden zowel mondeling als in de digitale communicatie;
  • Je bent analytisch sterk en je kunt georganiseerd werken en zelfstandig prioriteiten stellen.

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan via de button hieronder. Ben je op zoek naar een baan in de Fashion of Lifestyle en voldoet deze vacature niet aan jouw wensen? Bekijk dan de overige vacatures of stuur een open sollicitatie. Zo kunnen we je profiel matchen met interessante toekomstige vacatures. Voor vragen kan je contact opnemen met Janka Verkerke – de Ridder 06-33942508.