Organisatie

Onze opdrachtgever is een Nederlands bedrijf dat actief is in de multi-gender “fast-fashion” industrie en distribueert naar meer dan 50 landen. Zij bieden verschillende footwear collecties aan variërend van eigen merkproducten, gelicenseerde producten en private label producten. Ze bezit en exploiteert alle volledige in-house faciliteiten, van ontwerp/ontwikkeling tot productie; van marketing tot verkoop en distributie. Alles om de (retail)partners beter te kunnen bedienen met de meeste efficiëntie en de hoogste kwaliteitsstandaard. Met een toegewijd en dynamisch team en een flexibele aanpak zijn zij continu op zoek naar en bouwen we voort op nieuwe kansen. De bedrijfscultuur omschrijft zichzelf als jong, energiek, ruimdenkend, vooruitstrevend, ambitieus, teamspirited en betrouwbaar, samen met een vleugje passie en vreugde.

Functie

Door het dynamische klimaat van E-commerce ben je als Marketplace Specialist constant bezig met optimalisatie. De dagelijkse werkzaamheden bestaan bijvoorbeeld uit het verbeteren content, het uitdenken van een kanaalgerichte strategie en zorgen dat de perfecte foto’s voor het nieuwe assortiment op de juiste Marketplaces komen te staan. In deze functie werk je nauw samen met het team dat de webshops beheert, schakelt met marketing voor de perfecte content om de brandshops er feilloos uit te laten zien en acteert gedreven door data van onze product merchandisers. Door de snelle groei liggen er enorme kansen en kun je tegelijkertijd het huidige proces verbeteren. We onderzoeken continu nieuwe mogelijkheden en werken aan nieuwe projecten met het gehele team, hierbij moet je denken aan het optimaliseren van de logistiek, het aansluiten van nieuwe kanalen en je wordt meegenomen in projecten gericht op digitale verbetering.

Functie-eisen

Jij herkent je in het volgende profiel:

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding met een commerciële mindset en ben je minimaal 2 jaar werkzaam in dit vakgebied in een gelijkwaardige rol binnen een internationaal bedrijf;
  • Ervaring met content management en productinformatiesystemen heeft de voorkeur;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Verder hebt je affiniteit met Marketplaces als bijvoorbeeld Zalando, About You en Amazon;
  • Ervaring met Tradebyte, Channel Engine of andere integrator is een pré;
  • Als persoon ben je klantgericht en commercieel ingesteld;
  • Je bent klant georiënteerd en kun je denken vanuit de consument;
  • Je ben flexibel, heb je geen 9-5 mentaliteit en kun je snel schakelen tussen de verschillende disciplines;
  • Tot slot beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, kun je georganiseerd en nauwkeurig werken en zelfstandig prioriteiten stellen.

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan via de button hieronder. Ben je op zoek naar een baan in de Fashion of Lifestyle en voldoet deze vacature niet aan jouw wensen? Bekijk dan de overige vacatures of stuur een open sollicitatie. Zo kunnen we je profiel matchen met interessante toekomstige vacatures. Voor vragen kan je contact opnemen met Janka Verkerke – de Ridder 06-33942508.