Organisatie

Onze opdrachtgever is een Nederlands bedrijf dat actief is in de multi-gender “fast-fashion” industrie en distribueert naar meer dan 50 landen. Zij bieden verschillende footwear collecties aan variërend van eigen merkproducten, gelicenseerde producten en private label producten. Ze bezit en exploiteert alle volledige in-house faciliteiten, van ontwerp/ontwikkeling tot productie; van marketing tot verkoop en distributie. Alles om de (retail)partners beter te kunnen bedienen met de meeste efficiëntie en de hoogste kwaliteitsstandaard. Met een toegewijd en dynamisch team en een flexibele aanpak zijn zij continu op zoek naar en bouwen we voort op nieuwe kansen. De bedrijfscultuur omschrijft zichzelf als jong, energiek, ruimdenkend, vooruitstrevend, ambitieus, teamspirited en betrouwbaar, samen met een vleugje passie en vreugde.

Functie

Als Back Office medewerker verleen je ondersteuning aan het verkoop team met alle activiteiten. Je hebt in deze functie de volgende werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Verantwoordelijk voor een tijdige, volledige en juiste registratie van de verkooporders, wekelijkse opvolging van leverdata en zorg dragen voor zo min mogelijk vertragingen (tevens acties ondernemen om toekomstige vertragingen te voorkomen);
  • Zorgdragen dat de klant- en leveranciersinstructies nageleefd en opgevolgd worden door intensief klantencontact over product, leverdata, klachten en instructies;
  • Het signaleren van structurele problemen in het verkoopproces en oplossingen aandragen om problemen te verminderen/voorkomen;

Verder ben je de Spin in het web op je afdeling, oftewel een dynamische functie waarin je jezelf op vele vlakken kunt ontwikkelen. Jij bent het centrale aanspreekpunt van jouw collega’s en de klanten!

Functie-eisen

Jij herkent je in het volgende profiel:

  • Je hebt minimaal een afgeronde Commerciële HBO opleiding en een aantal jaar werkzaam in dit vakgebied in een gelijkaardige rol binnen een internationaal bedrijf;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord (Duits of Frans is een pré);
  • Een zeer giedekennis van MS Outlook en MS Office, ERP LN is een pré;
  • Uiteraard ben je klantgericht, commercieel ingesteld, flexibel en communicatief sterk;
  • Tot slot ben je analytisch sterk en kun je georganiseerd werken en zelfstandig prioriteiten stellen.

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan via de button hieronder. Ben je op zoek naar een baan in de Fashion of Lifestyle en voldoet deze vacature niet aan jouw wensen? Bekijk dan de overige vacatures of stuur een open sollicitatie. Zo kunnen we je profiel matchen met interessante toekomstige vacatures. Voor vragen kan je contact opnemen met Janka Verkerke – de Ridder 06-33942508.