Backoffice medewerker (fulltime)

Voor een internationaal importeur en exporteur van consumentengoederen met een marktleiderspositie in de branche zijn wij op zoek naar een:

Backoffice medewerker (fulltime)

Functieomschrijving:
Als Backoffice medewerker ben je een belangrijke spil in deze organisatie. Jij zorgt ervoor dat de afhandeling van alle verkooporders vlekkeloos verloopt en bent de administratieve steun en toeverlaat van de account managers.

Taken en verantwoordelijkheden:
• Het verwerken van verkooporders in het CRM systeem (AFAS);
• Het correct aanmaken van artikelen, up-to-date houden van bestellijsten en het controleren/aanpassen van orders en facturen in geval van afwijkingen;
• Het ondersteunen van de accountmanagers en de klanten bij vragen en klachten;
• Het ondersteunen bij het voorbereiden van beurzen, maken van klantmailingen en presentaties en het up to date houden van de social media kanalen en de website.

Voor deze functie stellen wij de volgende eisen:
• Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding en beschikt over een HBO werk- en denkniveau;
• Je hebt een aantal jaar ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie of als HBO starter in een stage vergelijkbare werkzaamheden uitgevoerd;
• Je hebt een positieve, vrolijke instelling en werkt graag in een klein team;
• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal vloeiend in woord en geschrift, de beheersing van de Duitse of Franse taal is een pré;
• Je hebt ervaring in het werken met MS Office en ervaring met AFAS CRM is een pré;
• Je bent flexibel, proactief en initiatiefrijk;
• Je hebt oog voor detail, bent nauwkeurig en van nature stressbestendig.

Locatie: Regio Tilburg

Reageer op deze vacature

Stuur je C.V. samen met je motivatie naar ons toe.

Uw persoonlijke gegevens

Bijlagen